Ekspert UŁa dr Michał Pienias dla "Rzeczpospolitej"

Czy branżę e-commerce czeka recesja? Dr Michał Pienias - ekspert Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego wypowiedział się na temat obecnej sytuacji w e-handlu na łamach "Rzeczpospolitej".
Projekt bez tytulu  42

Ekspert zwrócił m.in uwagę na coraz ważniejszą rolę marketingu partnerskiego oraz nawiązywania bliskich relacji na linii marka-klient. Popularność marketingu afiliacyjnego rośnie i staje się on istotnym elementem w budowaniu strategii marketingowej.
Dr Michał Pienias podkreślił także, że w e-commerce nie należy pomijać trendów demograficznych:
“W Polsce przybywa osób starszych i - jak wynika z różnych badań - nawet 86% seniorów codziennie korzysta z internetu, z czego 65% co najmniej raz w miesiącu dokonuje zakupów przez internet. Dla rynku e-commerce oznacza to, że reklamy, np. w mediach społecznościowych, nie mogą być dostosowane tylko do ludzi młodych i osób aktywnych zawodowo, ponieważ starzenie się społeczeństw jest procesem nieuchronnym. Pandemia pokazała, że nastąpiła większa aktywność osób starszych w obszarze e-commerce, więc należałoby utrzymać ten trend.”

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration