Warsztaty biznesowe: Daj się znaleźć HR-owcom!

Jeśli nikt nie odpowiada na Twoje aplikacje o pracę, zrób coś niestandardowego. Daj się zauważyć! Spraw, by to pracodawcy ustawili się w kolejce do Ciebie i bili się o to, byś pracował właśnie u nich.
warsztaty biznesowe

<p>Na warsztatach &quot;Daj się znaleźć HR-owcom&quot; dowiesz się, co to jest guerilla marketing i jak można wykorzystać go w procesie poszukiwania pracy. Poznasz też stosowane przez HR-owców niestandardowe formy poszukiwania i wyboru pracowników.</p><p>Zapraszamy&nbsp;17 czerwca na godzinę 18.00 do sali 130 Uczelni Łazarskiego.</p><p>Plan spotkania:</p><p>18:00-19:00&nbsp;<br />Niestandardowe formy poszukiwania i wyboru kandydatów do pracy, czyli m.in.:<br />- case studies oryginalnych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Polsce i za granicą,<br />- czym jest grywalizacja i jak jest wykorzystywana przez HR-owców w praktyce?<br />- jak rekruterzy łowią kandydatów w wirtualnym świecie przy pomocy virali?<br />- czemu służy scouting?<br />Warsztat poprowadzi Pani Joanna Kozarzewska, manager w dziale Real Estate &amp; Construction, Grupa HRK.<br />19:00-20:00<br />Guerilla marketing, a więc skuteczna reklama partyzancka, czyli m.in.:<br />- bez strategii, nie ma skuteczności - jak zbudować plan działań?<br />- czym jest kreatywność w procesie poszukiwania pracy?&nbsp;<br />- case studies, które pobudzą Twoje twórcze myślenie.&nbsp;<br />Warsztat poprowadzi Pan Marcin Hołota, Head of Strategy, Sparing Communication Group.&nbsp;</p><p>UWAGA! Uczestników warsztatów prosimy o zabranie laptopów oraz danych dostępowych do własnych profili na Facebooku!<br />Zapisz się już dziś:&nbsp;<a href="mailto:karera@lazarski.edu.pl&quot; target="_blank">kariera@lazarski.edu.pl</a><br />W treści maila prosimy wpisać: Warsztaty biznesowe.</p><p>Prosimy również o podanie numeru telefonu.&nbsp;</p><p>Organizator: Dział Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego</p><p>Joanna Kozarzewska<br />Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SGH) oraz Doradztwa ds. Nieruchomości (Uczelnia Łazarskiego). Od kilku lat związana bezpośrednio z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości oraz budowlanej. Realizuje projekty dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate &amp; Construction, gdzie pełni rolę managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Jest także członkiem Rady Nadzorczej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate.<br />Marcin Hołota<br />Specjalista komunikacji społecznej i marketingowej. Twórca strategii m.in. dla takich marek jak TAURON, Vattenfall, Johnson&amp;Johnson, KLM czy Air France. Doradca ds. komunikacji jednostek administracji rządowej. Trener, autor &quot;Słownika sloganów reklamowych&quot; (PWN). Laureat Kreatury, Mediatrendów, Złotego Orła, Young Creatives Cannes Lions i Nagrody za Najlepszą Kampanię Społeczną Roku.</p>

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration