<p>Na warsztatach "Daj się znaleźć HR-owcom" dowiesz się, co to jest guerilla marketing i jak można wykorzystać go w procesie poszukiwania pracy. Poznasz też stosowane przez HR-owców niestandardowe formy poszukiwania i wyboru pracowników.</p><p>Zapraszamy 17 czerwca na godzinę 18.00 do sali 130 Uczelni Łazarskiego.</p><p>Plan spotkania:</p><p>18:00-19:00 <br />Niestandardowe formy poszukiwania i wyboru kandydatów do pracy, czyli m.in.:<br />- case studies oryginalnych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Polsce i za granicą,<br />- czym jest grywalizacja i jak jest wykorzystywana przez HR-owców w praktyce?<br />- jak rekruterzy łowią kandydatów w wirtualnym świecie przy pomocy virali?<br />- czemu służy scouting?<br />Warsztat poprowadzi Pani Joanna Kozarzewska, manager w dziale Real Estate & Construction, Grupa HRK.<br />19:00-20:00<br />Guerilla marketing, a więc skuteczna reklama partyzancka, czyli m.in.:<br />- bez strategii, nie ma skuteczności - jak zbudować plan działań?<br />- czym jest kreatywność w procesie poszukiwania pracy? <br />- case studies, które pobudzą Twoje twórcze myślenie. <br />Warsztat poprowadzi Pan Marcin Hołota, Head of Strategy, Sparing Communication Group. </p><p>UWAGA! Uczestników warsztatów prosimy o zabranie laptopów oraz danych dostępowych do własnych profili na Facebooku!<br />Zapisz się już dziś: <a href="mailto:karera@lazarski.edu.pl" target="_blank">kariera@lazarski.edu.pl</a><br />W treści maila prosimy wpisać: Warsztaty biznesowe.</p><p>Prosimy również o podanie numeru telefonu. </p><p>Organizator: Dział Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego</p><p>Joanna Kozarzewska<br />Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SGH) oraz Doradztwa ds. Nieruchomości (Uczelnia Łazarskiego). Od kilku lat związana bezpośrednio z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości oraz budowlanej. Realizuje projekty dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate & Construction, gdzie pełni rolę managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Jest także członkiem Rady Nadzorczej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate.<br />Marcin Hołota<br />Specjalista komunikacji społecznej i marketingowej. Twórca strategii m.in. dla takich marek jak TAURON, Vattenfall, Johnson&Johnson, KLM czy Air France. Doradca ds. komunikacji jednostek administracji rządowej. Trener, autor "Słownika sloganów reklamowych" (PWN). Laureat Kreatury, Mediatrendów, Złotego Orła, Young Creatives Cannes Lions i Nagrody za Najlepszą Kampanię Społeczną Roku.</p>
Jeśli nikt nie odpowiada na Twoje aplikacje o pracę, zrób coś niestandardowego. Daj się zauważyć! Spraw, by to pracodawcy ustawili się w kolejce do Ciebie i bili się o to, byś pracował właśnie u nich.