Wykładowcy Łazarskiego na Forum IAB Polska 2015

10-11 czerwca odbędzie się konferencja o e-marketingu, czyli 9. edycja Forum IAB "Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta". W gronie prelegentów są doświadczeni specjaliści z branży marketingu internetowego, w tym wykładowcy studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego. Pierwszego dnia konferencji wystąpi m.in. Andrzej Garapich (PBI), który zaprezentuje temat "Pomiar widowni internetowej w Polsce w latach 2016-2020". Drugiego dnia konferencji w ramach bloku tematycznego - adaptacja do cyfrowej sprzedaży wystąpi Tomasz Woźniak (Future Mind), a w kolejnym bloku tematycznym - adaptacja do konsumenta swoją wiedzę zaprezentuje Paweł Sala (Freshmail).
forum IAB2015

<p><a href="http://www.forumiab.pl/">Forum IAB 2015</a>&nbsp;poświęcone będzie głównie wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie to zostanie omówione z różnych perspektyw - począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowe kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona do sieci, aż po aspekt organizacyjny.</p><p>Podczas pierwszego dnia konferencji o erze mobilnej i sposobach adaptacji firm do nowoczesnej rzeczywistości opowiedzą światowej sławy eksperci, znani ze współpracy z wielkimi koncernami - m.in.&nbsp;Martin Lindstorm&nbsp;(specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu),&nbsp;Guillaume Bacuvier&nbsp;(Managing Director, Solutions &amp; Innovation, EMEA, Google) i&nbsp;Martin Ott&nbsp;(Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook).&nbsp;</p><p>W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzielą się najwięksi specjaliści z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.Anna Sakowicz&nbsp;(Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest),&nbsp;Michał Brański&nbsp;(VP Strategia Produktu w Grupie WP),&nbsp;Jacek Dzięcielak&nbsp;(CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.) oraz&nbsp;Barbara Sołtysińska&nbsp;(Prezes Zarządu, Life Tube).</p><p>Organizatorem konferencji jest&nbsp;<a href="http://iab.org.pl/">Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska</a>&nbsp;- partner&nbsp;<a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/… podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego</a>.&nbsp;</p><p>Polecamy!</p><p>&nbsp;</p>

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration