<p><a href="http://www.forumiab.pl/">Forum IAB 2015</a> poświęcone będzie głównie wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie to zostanie omówione z różnych perspektyw - począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowe kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona do sieci, aż po aspekt organizacyjny.</p><p>Podczas pierwszego dnia konferencji o erze mobilnej i sposobach adaptacji firm do nowoczesnej rzeczywistości opowiedzą światowej sławy eksperci, znani ze współpracy z wielkimi koncernami - m.in. Martin Lindstorm (specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu), Guillaume Bacuvier (Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA, Google) i Martin Ott (Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook). </p><p>W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzielą się najwięksi specjaliści z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.Anna Sakowicz (Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest), Michał Brański (VP Strategia Produktu w Grupie WP), Jacek Dzięcielak (CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.) oraz Barbara Sołtysińska (Prezes Zarządu, Life Tube).</p><p>Organizatorem konferencji jest <a href="http://iab.org.pl/">Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska</a> - partner <a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/… podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego</a>. </p><p>Polecamy!</p><p> </p>
10-11 czerwca odbędzie się konferencja o e-marketingu, czyli 9. edycja Forum IAB "Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta". W gronie prelegentów są doświadczeni specjaliści z branży marketingu internetowego, w tym wykładowcy studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego. Pierwszego dnia konferencji wystąpi m.in. Andrzej Garapich (PBI), który zaprezentuje temat "Pomiar widowni internetowej w Polsce w latach 2016-2020". Drugiego dnia konferencji w ramach bloku tematycznego - adaptacja do cyfrowej sprzedaży wystąpi Tomasz Woźniak (Future Mind), a w kolejnym bloku tematycznym - adaptacja do konsumenta swoją wiedzę zaprezentuje Paweł Sala (Freshmail).