Program wydarzenia
Spotkanie odbędzie się w sali C17 i potrwa od 13:00 do 13:30. Liczba miejsc jest ograniczona do 25, z możliwością dopuszczenia dodatkowych wolnych 5 miejsc, oraz 3 prowadzących. Plan prezentacji obejmuje:
- Powitanie
- Rozpoczęcie wydarzenia od prezentacji dot. przedmiotu ,,Logistyka organizowania imprez (Event Logistics)”
- Quiz w aplikacji Mentimeter- krótki test sprawdzający wiedzę uczestników z prezentacji poprzedzającej
- Zakończenie wydarzenia
- Wręczenie słodkich upominków wszystkim uczestnikom
Dlaczego warto wziąć udział?
Wydarzenie to nie tylko doskonała okazja do nauki, ale także możliwość aktywnego udziału w quizie, zdobycia nagród i nawiązania kontaktów z innymi studentami zainteresowanymi zarządzaniem eventami.
Zgłoś swój udział!
Nie przegap tej szansy! Informacje o wydarzeniu znajdziesz także w mediach społecznościowych Uczelni Łazarskiego na Facebooku i Instagramie.
Kontakt
W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: 50810@lazarski.pl lub telefonicznie: 721 281 252.
Do zobaczenia!