<strong>Wymagania:</strong><br /><br />- dyspozycyjność w wymiarze ok. 8 godz./tyg. (możliwość pracy zdalnej)<br />- znajomość obsługi komputera (MS Office) (własny sprzęt w przypadku pracy zdalnej)<br />- dobra organizacja pracy<br />- umiejętności komunikacyjne
<br /><strong>Oferowane warunki:</strong>
- możliwości nauki i rozwoju<br />- wiedzę i doświadczenie, które przydadzą się w życiu zawodowym<br />- nieformalną atmosferę i elastyczne godziny pracy
<br /><strong>Zakres obowiązków:</strong><br /><br />- analiza danych z Instytutu Monitorowania Mediów<br />- współpraca przy tworzeniu PR wewnętrznego i zewnętrznego uczelni<br />- pomoc przy projektach Działu Marketingu i Rekrutacji<br /><br />CV należy przesłać na adres <strong>m.rogalskal@lazarski.edu.pl<strong>.</strong></strong> W tytule e-maila prosimy wpisać „Praktyki”. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Oferta praktyk na stanowisko: Praktykant/ka w Dziale Marketingu i Rekrutacji
Jeśli chciałbyś/ chciałabyś sprawdzić się w marketingu i zdobyć podstawowe umiejętności przydatne w pracy PR-owca, serdecznie zapraszamy na bezpłatne praktyki do Działu Marketingu i Rekrutacji Uczelni Łazarskiego.