<p class="text-justify"> <em>„Zamiast postrzegania w każdym człowieku potencjalnego klienta, powinniśmy raczej dostrzegać w każdym kliencie człowieka”</em></p>
<p class="text-justify"><em> Ph. Kotler</em></p>
<p class="text-center"><strong>14.11.2017 r. (wtorek)</strong></p>
<p class="text-center"><strong>godz. 14.30 - 18.30</strong></p>
<p class="text-center"><strong>sala 273</strong></p>
<strong>Jeśli chcesz dowiedzieć się: </strong>
<ul><li>jakie jest znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem biznesowym, klientem - pacjentem</li><li>jakie narzędzia są pomocne w budowaniu takiej relacji</li></ul>
<p class="text-justify">Przyjdź na <strong>bezpłatny</strong> warsztat!</p>
W celu zapisania się na zajęcia prosimy o przesłanie wiadomości (w treści wpisując tytuł warsztatu, imię i nazwisko oraz numer telefonu) na adres mailowy: <link kariera@lazarski.edu.pl>kariera@lazarski.edu.pl</link>