Nowy kierunek studiów podyplomowych – „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż”

Świat biznesu zmienia się dziś bardzo dynamicznie, podaż często przewyższa popyt, a mimo to ilość nowych ofert na rynku stale rośnie. Co więc zrobić, aby odnieść sukces rynkowy? Studia podyplomowe „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż” realizowane w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego są odpowiedzą na zapotrzebowanie rynku na specjalistów od wspierania i rozwijania biznesów.
Neuro

<p class="text-justify">W dzisiejszych realiach szansę na pozyskanie klientów mają te firmy, które wyróżniają się najwyższą jakością, a jednocześnie docierają i potrafią się komunikować z właściwą grupą odbiorców. Studia „<link 1315>Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż</link>”<strong> </strong>dostarczają kompleksowej wiedzy na temat tego, jak trafiać do nowych klientów, jak komunikować się z osobami, których motywy zakupowe są często bardzo różnorodne, jak skutecznie sprzedawać i budować przewagę konkrecyjną oraz jak wychodzić poza utarte schematy i aktywnie szukać nowych rozwiązań. Ponadto słuchacze dowiedzą się w jaki sposób opowiadać historie, wzbudzające zainteresowanie marką, a także jak wykorzystywać social media w procesie marketingu i sprzedaży czy budować markę osobistą.</p>
<p class="text-justify">„Uważam, że w przekazywaniu wiedzy najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania u odbiorcy, dlatego też zawsze opieram swój przekaz na praktycznych przykładach, sprawdzonych metodach oraz storytelling’u. Takie założenie przyjęliśmy również tworząc program studiów podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż”. Wykładowcy kierunku to praktycy biznesu – doradcy biznesowi, trenerzy, wykładowcy i mówcy, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem z rynku” – <strong>mówi dr Ewa Hartman, kierownik studiów podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż”</strong>.</p>
<p class="text-justify">Wiedza i umiejętności przekazywane w toku programu mają swoje umocowanie w neuronauce, czyli nauce badającej funkcjonowanie mózgu. Procesy warsztatowe sięgają po międzynarodowe narzędzia STRUCTOGRAM i TRIOGRAM, które w oparciu o analizę biostrukturalną mózgu, pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, a także klientów i kontrahentów. Podczas nauki wykorzystywana jest też międzynarodowa metoda Points of You™, która pozwala na wyjście poza utarte schematy myślowe. </p>
<p class="text-justify">Studia przeznaczone są przede wszystkim dla przedsiębiorców, freelancerów, sprzedawców, doradców, trenerów czy coachów. Dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania, mogą również dać przewagę konkurencyjną osobom, planującym uruchomić własne przedsięwzięcia. </p>
<p class="text-justify">Rekrutacja w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego trwa do 30 września lub do wyczerpania limitu miejsc. Program studiów podzielony jest na dwa semestry (łącznie 164 godziny). Zajęcia z reguły rozpoczynają się w październiku, a zjazdy odbywają się średnio dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele. Przy zapisach na studia do 30 czerwca przysługuje 10%&nbsp;zniżki.</p>
<p class="text-justify">Więcej informacji o studiach podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż” znajduje się <link 1315>TUTAJ</link>.</p>
<p class="text-justify">Pełna oferta Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego dostępna jest <link 59>TUTAJ</link>.</p>