<p>Łukasz Woronko, Dorota Myszkowska i Waldemar Król to absolwenci Łazarskiego, którzy postanowili wziąć los w swoje ręce i umiejętnie realizując swoje pasje, założyć własny start-up.</p><p>Skąd się wziął pomysł?</p><p>Pomysłodawcą aplikacji Flayers jest Łukasz Woronko. "Inspiracja przyszła na Uczelni". - mówi - "Podczas wykładu patrzyłem na wielki baner reklamowy widoczny za oknem. Raz na niego, raz na telefon, aż w końcu doznałem olśnienia - dlaczego to, co jest na plakacie reklamowym za oknem, nie może być na pulpicie telefonu? To pytanie nie dawało mi spać przez najbliższe miesiące". </p><p>Niedługo potem Łukasz zaproponował współpracę Dorocie Myszkowskiej, którą poznał na Łazarskim i z którą przyjaźnili się niemal od pierwszych dni w uczelnianych murach. Stworzyli wtedy wersję demo aplikacji, dzięki której mogli zbadać, czy istnieje na rynku zapotrzebowanie na taki produkt zarówno ze strony użytkowników, jak i reklamodawców.</p><p>W trakcie pracy okazało się, że projekt ma wielki potencjał - prosta aplikacja przerodziła się w zaawansowaną platformę reklamową. Aby wykorzystać pełnię możliwości, do zespołu dołączyłtakże Waldemar Król, absolwent, a obecnie wykładowca Łazarskiego, który zajmuje się szeroko pojętym rozwojem aplikacji.</p><p>Jak to działa?</p><p>Flayers jest aplikacją, która pozwala na wyświetlanie tapet sponsorowanych na ekranie smartfona.<br />Za każdą poprawnie wyemitowaną tapetę sponsorowaną użytkownik wynagradzany jest niewielkim bonusem, który może przekazać wybranej przez siebie organizacji charytatywnej lub przeznaczyć na wypłatę, pokrycie części kosztów rachunku telefonicznego bądź zakupić aplikację w sklepie Google. Więcej o projekcie FLAYERS <a href="http://flayers.pl/">TUTAJ</a>. </p><p>Jak założyć start-up?</p><p>"Przede wszystkim potrzeba dużo samozaparcia i charyzmy. Nie można się bać postawić wszystkiego na jedną kartę". - mówią twórcy Flayers. "Jeżeli wiesz, że korporacja to nie jest miejsce dla Ciebie, a jesteś głodny sukcesu, podejmij ryzyko. Dobrze się do tego przygotuj. Nam Uczelnia dała wiedzę i podstawy do racjonalnej oceny ryzyka oraz przekalkulowania potencjału projektu. Otworzyła oczy na to, co jest w sferze marzeń, a co jest rzeczywiście do realizacji. Na studiach dowiedzieliśmy się, jakie kroki można podjąć, gdy ma się już pomysł, jak pozyskać finansowanie i jak rozplanować działania marketingowe. Chętnie podzielimy się doświadczeniami z kolejnymi generacjami Łazarskiego :)".</p><p> </p><p>Zapraszamy do kontaktu z twórcami za naszym pośrednictwem:<br /><a href="mailto:a.goluchowska@lazarski.edu.pl">a.goluchowska@lazarski.edu.pl</a>…;
Absolwenci Łazarskiego twórcami dochodowej aplikacji na smartfony
Wśród naszych studentów nie brak dobrych pomysłów. Jeśli dodać do tego know how i odrobinę przedsiębiorczości wyniesione z Uczelni, mamy przepis na całkiem niezły biznes... Przykładem młodych zdolnych start-upowców są twórcy aplikacji Flayers.
