<p>SEMcamp to największe wydarzenie tego typu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.<br />W grudniu odbędzie się na Uczelni Łazarskiego jubileuszowa, dziesiąta edycja. Celem spotkań jest szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej oraz integracja osób z branży. Każde spotkanie obejmuje prezentacje <em>case studies</em> związane z reklamą w internecie, szczególnie w SEM oraz performance marketingu.</p><p>- <em>W każdej edycji odwiedza nas około 400 uczestników, a wśród prelegentów znajdują się eksperci, z takich firm jak Google, Starcom czy K2 Search. Tematyka spotkań obejmuje: SEO, pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową i mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną, a także rynek mobile</em> - mówi Mariusz Gąsiewski autor bloga ittechnology.us. oraz pomysłodawca SEMcampu. <br />- <em>Tym razem będziecie mieli niepowtarzalną okazję, żeby dowiedzieć się m.in. <br />o teoretycznych i praktycznych aspektach optymalizacji stron mobilnych, mierzeniu efektów działań mobilnych, optymalizacji Dynamic Search Ads</em>, a także <em>jak mierzyć zachowanie odwiedzających i wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Spotkanie networkingowe jest doskonałą okazją do poznania praktyków z branży -</em> dodaje Gąsiewski.</p><p>Program:</p><p>9.30-10.00 Rejestracja uczestników.</p><p>10.00-10.10 Wstęp - sprawy organizacyjne.</p><p>10.10-11.00 Mariusz Gąsiewski: "Najlepsze praktyki stron mobilnych. Optymalizacja stron mobilnych".</p><p>11.00-11.40 Przemysław Modrzewski: "Wszystko o integracji danych i mierzeniu zachowań odwiedzających w Google Analytics".</p><p>11.40-12.10 Przerwa na kawę.</p><p>12.10-12.50 Grzegorz Mogilewski: "Rasy, krzyżówki, hodowle, ewolucja. O poszukiwaniach Świętego Graala i sensu wstawania <br />z łóżka".</p><p>12.50-13.30 Paweł Sala: "E-mail marketing automation w praktyce".</p><p>13.30-14.30 Przerwa na lunch</p><p>14.30-15.10 Cezary Glijer: "Wyniki wyszukiwania Google w 2016".</p><p>15.10-15.40 Dawid Prokopowicz: "Dać Sobie Alternatywę - dynamicznie o DSA".</p><p>15.40-16.00 Przerwa na kawę.</p><p>16.00-16.40 Karol Dziedzic: "Pozyskiwanie leadów w Display. Na przykładzie obido.pl<br />w branży nieruchomości".</p><p> </p><p>Kiedy: 7 grudnia 2015 r., poniedziałek, godz. 9.30-17.00</p><p>Gdzie: Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43</p><p>Liczba miejsc ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapisanie się na wydarzenie przez formularz elektroniczny <a href="https://semcamp.wufoo.com/forms/xix-semcamp-7-grudnia-2015/" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">https://semcamp.wufoo.com/forms/xix-semcamp-7-grudnia-2015/</a>.</p><p>… szczegółowe informacje o spotkaniu zapraszamy na stronę <a href="http://www.lazarski.pl/pl/aktualnosci/19-spotkanie-sempcamp-na-lazarski…; style="background-color: rgb(255, 255, 255);">www.lazarski.pl</a> oraz<a href="http://www.semcamp.com.pl/xix-semcamp-agenda-i-szczegoly/%0d" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">http://www.semcamp.com.pl/xix-semcamp-agenda-i-szczegoly/</a></p><p>Par… wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.</p><p> </p>
XIX edycja SEMcampu na Uczelni Łazarskiego
7 grudnia br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu SEMcamp. Specjaliści SEM opowiedzą m.in.
o trzech poziomach optymalizacji stron mobilnych, jak wykorzystywać dane
z analityki do personalizacji mailingów, o wynikach wyszukiwania Google w 2016 r.,
a także czy jest jeszcze miejsce na wyniki organiczne. Całodzienna konferencja rozpocznie się w auli 58 o godz. 9.30. Organizatorem spotkania jest Mariusz Gąsiewski, twórca bloga ittechnology.us oraz Przemysław Modrzewski, autor bloga marketingLAB.pl. Partnerem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego.