<p>Książka składa się z 4 rozdziałów:</p><ul><li>Panorama mediów społecznościowych</li><li>Od koncepcji do działania, czyli social media marketing</li><li>Przegląd narzędzi</li><li>Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość?</li></ul><p> </p><p>Opis i fragment książki znajdziecie <a href="http://onepress.pl/ksiazki/twoja-firma-w-social-mediach-podrecznik-mark… na 192 stronach przybliża rzeczywistość mediów społecznościowych marketerom, PRowcom, studentom, badaczom i wszystkim zainteresowanym. </p><p>Książkę możesz nabyć na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej<a href="http://onepress.pl/ksiazki/twoja-firma-w-social-mediach-podrecznik-mark… w innych, zarówno w wersji elektronicznej, jak i papierowej.</p><p>Zobacz także <a href="https://www.facebook.com/events/706178096192145/">Łazarski Social Media Day</a>, podczas którego wystąpi Marcin Żukowski. </p>
Polecamy książkę Marcina Żukowskiego
Na rynku wydawniczym ukazała się książka ?Twoja firma w social mediach?, czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem publikacji jest Marcin Żukowski, Team Leader, Mint Media, wykładowca studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego.