Polecamy książkę Marcina Żukowskiego

Na rynku wydawniczym ukazała się książka ?Twoja firma w social mediach?, czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem publikacji jest Marcin Żukowski, Team Leader, Mint Media, wykładowca studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego.
ksiazka marcina zukowskiego

<p>Książka składa się z 4 rozdziałów:</p><ul><li>Panorama mediów społecznościowych</li><li>Od koncepcji do działania, czyli social media marketing</li><li>Przegląd narzędzi</li><li>Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość?</li></ul><p>&nbsp;</p><p>Opis i fragment książki znajdziecie&nbsp;<a href="http://onepress.pl/ksiazki/twoja-firma-w-social-mediach-podrecznik-mark… na 192 stronach przybliża rzeczywistość mediów społecznościowych marketerom, PRowcom, studentom, badaczom i wszystkim zainteresowanym.&nbsp;</p><p>Książkę możesz nabyć na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej<a href="http://onepress.pl/ksiazki/twoja-firma-w-social-mediach-podrecznik-mark… w innych, zarówno w wersji elektronicznej, jak i papierowej.</p><p>Zobacz także&nbsp;<a href="https://www.facebook.com/events/706178096192145/">Łazarski Social Media Day</a>, podczas którego wystąpi Marcin Żukowski.&nbsp;</p>

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration