Maciej Karczyński prelegentem na Kongresie Profesjonalistów Public Relations

Maciej Karczyński, kierownik studiów podyplomowych Rzecznik prasowy w administracji państwowej i samorządowej Uczelni Łazarskiego przedstawi swoje doświadczenia medialne podczas pierwszego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
maciej karczynski

<p>Sylwetka wykładowcy:</p><p>Maciej&nbsp;Karczyński -&nbsp;ekspert&nbsp;od zarządzania relacjami z mediami, były rzecznik prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji,&nbsp;kierownik&nbsp;studiów podyplomowych Rzecznik prasowy w administracji państwowej i samorządowej Uczelni Łazarskiego.&nbsp;</p><p>Od ponad 10 lat pracuje&nbsp;z mediami. Lubi&nbsp;swoją&nbsp;pracę i chętnie spotyka&nbsp;się z dziennikarzami. Rozumie&nbsp;media i oczekuje&nbsp;tego samego z ich strony.</p><p>Traktuje&nbsp;wszystkich dziennikarzy jednakowo. Kocha&nbsp;wypowiedzi na żywo oraz debaty w studiu. Przeszedł&nbsp;prawdziwy poligon sytuacji kryzysowych. Interesuje&nbsp;się zmianami świata mediów i tym, w jaki sposób środki masowego przekazu wpływają na współczesne wydarzenia.</p><p>Został twarzą Stołecznej Policji podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012.&nbsp;</p><p>O Kongresie:</p><p>Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR.</p><p>Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.&nbsp;</p><p>W konferencji bierze udział blisko 250 uczestników.</p><p>Kongres odbędzie się 21-22 kwietnia br. w Rzeszowie. Tematem przewodnim spotkania będą: media relations i promocja wydarzeń. Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia&nbsp;<a href="http://www.kongresprofesjonalistow.pl/program/pro/">TUTAJ</a>.</p><p>Z okazji 25-lecia branży PR w Polsce w czasie wydarzenia zostanie zaprezentowana książka wydana z okazji tego jubileuszu. Publikacja &quot;25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce&quot; przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline to 25 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.</p><p>Polecamy!</p>