<p>Sylwetka wykładowcy:</p><p>Maciej Karczyński - ekspert od zarządzania relacjami z mediami, były rzecznik prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji, kierownik studiów podyplomowych Rzecznik prasowy w administracji państwowej i samorządowej Uczelni Łazarskiego. </p><p>Od ponad 10 lat pracuje z mediami. Lubi swoją pracę i chętnie spotyka się z dziennikarzami. Rozumie media i oczekuje tego samego z ich strony.</p><p>Traktuje wszystkich dziennikarzy jednakowo. Kocha wypowiedzi na żywo oraz debaty w studiu. Przeszedł prawdziwy poligon sytuacji kryzysowych. Interesuje się zmianami świata mediów i tym, w jaki sposób środki masowego przekazu wpływają na współczesne wydarzenia.</p><p>Został twarzą Stołecznej Policji podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. </p><p>O Kongresie:</p><p>Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR.</p><p>Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. </p><p>W konferencji bierze udział blisko 250 uczestników.</p><p>Kongres odbędzie się 21-22 kwietnia br. w Rzeszowie. Tematem przewodnim spotkania będą: media relations i promocja wydarzeń. Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia <a href="http://www.kongresprofesjonalistow.pl/program/pro/">TUTAJ</a>.</p><p>Z okazji 25-lecia branży PR w Polsce w czasie wydarzenia zostanie zaprezentowana książka wydana z okazji tego jubileuszu. Publikacja "25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce" przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline to 25 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.</p><p>Polecamy!</p>
Maciej Karczyński prelegentem na Kongresie Profesjonalistów Public Relations
Maciej Karczyński, kierownik studiów podyplomowych Rzecznik prasowy w administracji państwowej i samorządowej Uczelni Łazarskiego przedstawi swoje doświadczenia medialne podczas pierwszego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.