Efektywna komunikacja na co dzień i w pracy z klientem - przyjdź na warsztat!

"Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś" - Hans Georg Gadamer
efektywna komunikacja

<p>Jeśli chcesz:</p><ul><li>poszerzyć wiedzę z zakresu komunikowania się,</li><li>poznać techniki wpływu społecznego w odniesieniu do komunikacji z klientem,</li><li>poznać bariery oraz ułatwienia komunikacyjne,</li><li>doskonalić rozumienie komunikatów przesyłanych różnymi kanałami,</li><li>przyswoić umiejętność wyrażania komunikatów werbalnych i niewerbalnych</li></ul><p>&nbsp;</p><p>Przyjdź na warsztat!<br />27 kwietnia (środa)<br />14.30 - 17:30<br />sala 8</p><p>W celu zapisania się na warsztat prosimy o przesłanie wiadomości (w treści wpisując&nbsp;<em>EFEKTYWNA KOMUNIKACJA</em>,&nbsp;<em>imię</em>&nbsp;i&nbsp;<em>nazwisko</em>&nbsp;oraz&nbsp;<em>numer telefonu</em>) na adres mailowy:kariera@lazarski.edu.pl.</p>

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration