<p>Studia podyplomowe <a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/… Marki Uczelni Łazarskiego</a> uczą budować silne marki. Jako pierwszy kierunek w Polsce definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką w strukturach firmy. Studenci przez cały rok pracują nad zbudowaniem marki oraz strategią wprowadzenia jej na rynek. W praktyce mogą zastosować zdobywaną wiedzę z każdych zajęć.</p><p>Na każdych zajęciach będziesz uczyć się, jak trwale budować przewagę konkurencyjną marek, bez względu na branżę, w której pracujesz. Dowiesz się także jak znaleźć silne i słabe strony marki, aby móc przygotować plan naprawczy oraz wyznaczać kierunki rozwoju marki, budować trwałe i silne relacje między konsumentem a marką.</p><p>Co mówią o studiach absolwenci Architekta Marki?</p><p>- Studia podyplomowe Architekt Marki z założenia miały być dla mnie sposobem na zdobycie wiedzy i wykształcenia kierunkowego do doświadczenia jakie posiadałam jako marketingowiec małej firmy, ale to co otrzymałam na studiach przerosło moje oczekiwania. Program obejmuje zarówno naukę tworzenia strategii dla marki i przełożenie jej na komunikację w poszczególnych kanałach z klientem docelowy, jak i przygotowuje do współpracy z agencjami reklamowymi, PR, domami mediowymi. Prowadzący to praktycy z sukcesami w branży, którzy swoją wiedzą i osobowością angażowali nas w rozwiązywanie case?ów, co świetnie sprawdzało zdobytą na zajęciach wiedzę teoretyczną w praktyce i pobudzało kreatywność. Różnorodne doświadczenie wykładowców pozwoliło mi zobaczyć markę od strony sprzedaży, P&L, strategii, komunikacji i PR, dzięki czemu mogę lepiej współpracować z poszczególnymi działami w firmie, wykorzystując efekt synergii. Z całą pewnością mogę poleci studia Architekta Marki jako sposób na zdobycie lub ugruntowanie wiedzy i umiejętności zarządzania marką.</p><p>Joanna Wilk, manager marki w firmie odzieżowej, absolwentka III edycji studiów podyplomowych Architekt Marki Uczelni Łazarskiego</p><p>- Rodzina, przyjaciele, praca, pasje oraz ten przysłowiowy "ciągły bieg" nie zawsze pozwalają nam na studiowanie z obszernej literatury lub filtrowanie ogromu internetowych treści. Architekt Marki to alternatywa dla wszystkich tych, którzy szukają esencji wiedzy podanej przez najlepszych praktyków z branży. Warsztaty prowadzone są przez ludzi z pasją, którzy zawsze są otwarci na dyskusję. Nie ma nic prostszego niż tylko przyjść i czerpać garściami. Unikalny program stworzony przez Małgorzatę Lisowską oddaje w pigułce wszystko to co powinien wiedzieć młody manager, który rozpoczyna karierę z budowaniem silnych marek. To nie tylko wiedza, to również miło spędzony czas.</p><p>Michał Burcon, Product Development Manager, Międzynarodowa Sieć Handlowa, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt Marki Uczelni Łazarskiego</p><p>Uwaga. Rekrutacja trwa do 30 września 2016 r. Więcej informacji o kierunku i procesie rekrutacji <a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/…;
Zdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek!
Przed Tobą wykłady i warsztaty m.in. z zarządzania marką, zarządzania rachunkiem zysków i strat, budowania marki osobistej, tworzenia strategii marketingowych, strategii cenowych dla marek, storytellingu oraz wielu innych.