Postaw na e-marketing!

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) zapraszają na studia podyplomowe "E-marketing w praktyce". To interesująca propozycja dla marketingowców, którzy pragną poszerzyć swoje kompetencje o obszar digital i stać się prawdziwymi specjalistami od marketingu zintegrowanego.
postaw na e marketing

<p>Jak wynika z raportu pt. &quot;<a href="http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/11615-2/">Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej*</a>&quot;zatrudnienie w sektorze komunikacji marketingowej sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i wpływała na tworzenie nowych miejsc pracy. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością, zmieniają się także ramy zawodowe, pojawia zapotrzebowanie na nowe kompetencje oraz profesje. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.</p><p>Studia podyplomowe &quot;<a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/… w praktyce&quot;&nbsp;</a>umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych &nbsp;mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.</p><p>Program studiów stworzony został zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.&nbsp;</p><p>Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.</p><p>&quot;Studia &quot;<a href="http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/… w praktyce</a>&quot;&nbsp;wyróżnia najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematyczny dotyczący działań internetowych, włączając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe takie jak blogging i vlogging. Jest to również program uwzględniający przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska - Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej&quot; - mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku &quot;E-marketing w praktyce&quot; w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.</p><p>* Raport zrealizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR. Więcej informacji oraz pełna wersja raportu dostepne są:&nbsp;<a href="http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/11615-2/">TUTAJ</a>.</p&gt;