Naucz się budować silne marki

Eksperci z branży marketingowej w codziennej pracy muszą wykazywać się interdyscyplinarną wiedzą praktyczną z zakresu kompleksowego zarządzania marką. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na kolejną edycję unikalnego kierunku "Architekt marki ? uczymy budować silne marki".
architek marki

<h4>Architekt marki, czyli kto?</h4><p>Kierunek &quot;Architekt marki - uczymy budować silne marki&quot; jako pierwszy na polskim rynku definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką i nadaje temu stanowisku nową jakość. &quot;<i>Architekt marki to osoba, która wie jak zarządzać wszystkimi aspektami marki. Nie tylko wizerunkowymi, ale również wynikiem finansowym, jak i wolumenem sprzedaży. Wie, jak wprowadzać markę na rynek i w jaki sposób ją wzmocnić już istniejącą, gdy udziały rynkowe są stabilne lub spadają</i>&quot; - mówi&nbsp;Małgorzata Lisowska, autorka programu i kierownik studiów.</p><h4>Kształcenie praktyków przez praktyków</h4><p>Zajęcia są tworzone i prowadzone przez najlepszych managerów od strony klienta oraz przedstawicieli agencji reklamowych, PR?owych czy domów mediowych. Przekazywana wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem 19 praktyków biznesu, którzy dbają, by była ona w pełni zgodna z najnowszymi trendami rynkowymi. Dzięki temu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia silnych marek oraz kompetencje samodzielnego zarządzania marką wymagane przez duże, międzynarodowe korporacje.&nbsp;</p><p>&quot;<i>Nasze studia pozwalają poznać zagadnienia dotyczące budowania marki kompleksowo i spojrzeć na nią z różnych perspektyw: zarówno od strony korporacji, jak i agencji, a także konsumenta</i>&quot; - mówi&nbsp;Małgorzata Lisowska.</p><h4>Zostań Architektem marki</h4><p>Studia podyplomowe &quot;Architekt marki - uczymy budować silne marki&quot; to intensywne dwa semestry i ponad 200 godzin nauki, w czasie których studenci poznają zagadnienia m.in. takie jak: strategia marki, proces wprowadzania marki na rynek od strony klienta i agencji, pozycjonowanie cenowe, budowanie przewagi konkurencyjnej, rachunek zysków i strat, strategia marki w kanałach digital, badania ilościowe i jakościowe, zarządzanie sytuacją kryzysową czy planowanie mediów.&nbsp;<br />Zajęcia aż w 90% mają charakter warsztatowy - są to seminaria, ćwiczenia, panele dyskusyjne czy analizy przypadków. Stwarza to słuchaczom możliwość aktywnego rozwiązywania konkretnych case studies, zaczerpniętych z doświadczeń marketingowych znanych i renomowanych firm.</p><p>&quot;<i>Pokazujemy uczestnikom studiów, że proces budowania marki jest podobny, bez względu na kategorię. Dodatkowo słuchacze tego kierunku poznają mechanizmy zarządzania marką w różnych kategoriach w oparciu o praktyczne zastosowania</i>&quot; ? dodaje&nbsp;Małgorzata Lisowska.</p><h4>Rekrutacja trwa</h4><p>Studia adresowane są głównie do pracowników działów marketingu i trade marketingu korporacji, ale również przedstawicieli sektora MSP czy osób pracujących w agencjach reklamowych, agencjach PR, eventowych oraz w domach mediowych, które chcą pracować po stronie klienta lub podnieść swoje kompetencje. Studia zainteresują również osoby, chcące zmienić dotychczasową kategorię produktową, w której pracują. Rekrutacja trwa do 30 września 2016 r.</p><p>Więcej informacji o kierunku znajduje się&nbsp;<a href="http://lazstrona.lazarski.pl/?id=443&quot; style="background-color: rgb(255, 255, 255);">TUTAJ</a>.&nbsp;<a href="https://ckp-rekrutacja.lazarski.pl/&quot; style="background-color: rgb(255, 255, 255);">Aplikuj on-line</a>.</p><p>Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Aleksandrą Bonarską-Dzięcioł, tel.: 22 54 35 322, e-mail:&nbsp;<a href="mailto:ckp@lazarski.edu.pl&quot; style="background-color: rgb(255, 255, 255);">ckp@lazarski.edu.pl</a>.</p>