Marketing Management

specjalność na kierunku Management

Szukasz kierunku, który łączy teorię z praktyką? Jeśli zależy Ci na zdobyciu umiejętności, które umożliwią Ci pracę w firmach marketingowych, agencjach reklamowych czy start-upach – to ten kierunek to doskonały wybór!

Nasz program nauczania obejmuje szeroki zakres zagadnień, takich jak: 

  • teoretyczne i fundamentalne podstawy holistycznego zrozumienia marketingu,
  • podstawowe umiejętności w zakresie badań rynku, strategii marketingowej, kampanii marketingowej, zarządzania marką, zachowań konsumenckich,
  • analityka, techniki analizy danych konsumenckich,
  • badanie zasad odpowiedzialnego marketingu i nowoczesnego podejścia do nich, takich jak narzędzia sztucznej inteligencji,
  • rozwijanie szerokiego zakresu umiejętności w zakresie kreatywności, planowania, komunikacji, prezentacji, badań rynku i pracy zespołowej,
  • doświadczanie marketingu poprzez projekty grupowe.

Pełen opis tego kierunku jest dostępny wyłącznie w języku wykładowym (język angielski).

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi programu, wymagań rekrutacyjnych oraz perspektyw zawodowych, przejdź do wersji anglojęzycznej strony.

Przejdź do opisu w języku angielskim
Stopień studiów: Studia I stopnia
Język wykładowy:
angielski
Czas trwania studiów: 3 lata
Forma studiów:
  • studia stacjonarne