Marketing Management

specjalność na kierunku Management

Zdobądź wiedzę z zakresu marketingu prosto od praktyków, znających zarówno podstawę teoretyczną, jak i aktualne trendy, podejście oraz narzedzia!

Studia magisterskie na specjalności Marketing Management to idealna propozycja dla Ciebie, jeśli poszukujesz studiów zorientowanych na doświadczenie, dających możliwość poznania różnych aspektów branży marketingowej. 

Nasz program nauczania obejmuje szeroki zakres zagadnień, takich jak: 

  • teoretyczne i fundamentalne podstawy holistycznego zrozumienia marketingu,
  • kursy z różnych dziedzin marketingu, aby móc spróbować swoich sił i wybrać ścieżkę specjalistyczną na przyszłość, 
  • podstawowe umiejętności w zakresie badań rynku, strategii marketingowej, kampanii marketingowej, zarządzania marką, zachowań konsumenckich, aby poszerzyć obszar wiedzy specjalistycznej,
  • analityka, techniki analizy danych konsumenckich do podejmowania decyzji marketingowych,
  • badanie zasad odpowiedzialnego marketingu i nowoczesnego podejścia do nich, takich jak narzędzia sztucznej inteligencji,
  • rozwijanie szerokiego zakresu umiejętności w zakresie kreatywności, planowania, komunikacji, prezentacji, badań rynku i pracy zespołowej,
  • doświadczanie marketingu poprzez projekty grupowe, studia przypadków, wycieczki terenowe, dyskusje klasowe, symulacje oraz we współpracy z wybitnymi gośćmi z firm krajowych i międzynarodowych. 

Pełen opis tego kierunku jest dostępny wyłącznie w języku wykładowym (język angielski).

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi programu, wymagań rekrutacyjnych oraz perspektyw zawodowych, przejdź do wersji anglojęzycznej strony.

Przejdź do opisu w języku angielskim
Stopień studiów: Studia I stopnia
Język wykładowy:
angielski
Czas trwania studiów: 3 lata
Forma studiów:
  • studia stacjonarne