<p>Autorki Alison Maitland i Avivah Wittenberg-Cox twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.</p><p>W publikacji znajdziecie odpowiedzi na pytania:</p><ul><li>Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?</li><li>Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?</li><li>Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?</li><li>Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?</li></ul><p>Jak wygrać książkę?</p><ul><li>Odpowiedz na pytanie: Jakim liderem jest kobieta?</li><li>Swoją propozycję odpowiedzi prześlij na adres: <a href="mailto:ckp@lazarski.edu.pl">ckp@lazarski.edu.pl</a>, wpisując w tytule "Konkurs".</li><li>Wygrywa osoba, która najciekawiej odpowie na pytanie.</li><li>Na odpowiedzi czekamy do 2 listopada 2015 r. do godz. 9:00.</li></ul><br /><p>Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Wolters Kluwer, partner strategiczny Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.</p><p>Powodzenia!</p><p>Książkę możecie także nabyć w księgarni internetowej <a href="https://www.profinfo.pl/biznes-i-zarzadzanie/przedsiebiorczosc/p,kobiet…;
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym.