<p class="text-justify">Ton, brzmienie, płynność wymowy, a nawet tempo mówienia dają nam cały zestaw informacji o człowieku, opowiadają jego historię. Z głosu możemy uczynić naszą wizytówkę, bo to genialny środek wyrazu, możemy nim uspokajać rozmówców, przyciągać ich uwagę, bawić, wywoływać u nich przeróżne stany emocjonalne. Ale możemy ich także rozdrażnić i spowodować, że nie będą chcieli nas słuchać. Nawet jeśli rządzi nami pasja, jeśli mamy niezwykłą wiedzę i budzące respekt doświadczenie, możemy nie wywrzeć pożądanego wpływu na odbiorcę. </p>
<p class="text-justify">Głos jest więc potężnym narzędziem w komunikacji z potencjalnym pracodawcom. Jak go oczarować i zainteresować? O tym w artykule Beaty Tadli <link http://www.praca.pl/poradnik/2017/?page=6>Wdzięk dźwięku</link> w Poradniku <link http://www.praca.pl/>Praca.pl </link>2017.</p>
<p class="text-justify">Zapraszamy też do pozostałych artykułów w<link http://www.praca.pl/poradnik/2017/?page=1> Poradniku Praca.pl 2017</link></p>
Oczaruj rekrutera… głosem
Jak myślisz dlaczego najsłynniejsza brytyjska premier Margaret Thatcher pobierała lekcje u specjalisty od emisji głosu? Dlaczego tak ważne jest nie tylko CO mówimy, ale także JAK to robimy?