Kongres Polsko-Czeskiego Forum Rozwoju Transportu

16-17 czerwca 2015 w Warszawie odbył się kongres Polsko-Czeskiego Forum Rozwoju Transportu. Uczelnia Łazarskiego objęła patronat nad wydarzeniem, a jednym z prelegentów była prof. nadzw. dr hab. Aleksandra Laskowska-Rutkowska, wykładowca naszej uczelni.
kongres

<link http://cati.org.pl/forumplcz/ _blank>Polsko-Czeskie Forum Rozwoju Transportu</link>&nbsp;to program współpracy mający na celu rozwój współpracy gospodarczej i transportowej, zbliżenia społeczeństw, oraz rozwoju dobrego sąsiedztwa Polski i Republiki Czeskiej. Forum jest programem współpracy realizowanym w ramach zadania publicznego wspieranego przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczpospolitej Polskiej i stanowi ważny element w programie rozwoju współpracy gospodarczej i stosunków społecznych Polski i Czech.
Podczas zorganizowanego Kongresu jednym z prelegentów była prof. dr. hab. Aleksandra Rutkowska z Uczleni Łazarskiego. Wygłosiła tam wygłosiła referat:<em>Współpraca Polski i Czech w obszarze logistyki i innowacji; Efektywność logistyczna, dyfuzja innowacji oraz rola uczelni we wsparcia współpracy w transporcie</em>.
Prof. dr hab. Aleksandra Laskowska-Rutkowska<br />Ekspert z obszaru logistyki i innowacji, wykładowca Uczelni Łazarskiego oraz dyrektor&nbsp;<link http://www.lazarski.pl/pl/badania-i-rozwoj/instytut/Centrum-Logistyki-i… _blank>Centrum Logistyki i Innowacji Uczelni Łazarskiego</link>, które prowadzi badania i propaguje efektywne rozwiązani w obszarze logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw z uwzględnieniem innowacji. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu logistyki, w tym książek, opracowań i ekspertyz z obszaru innowacji. Członek kapituły konkursów: &quot;Produkt innowacyjny dla logistyki&quot; i &quot;Lider zakupów&quot;.
Prezentacja prof. dr hab. Aleksandry-Rutkowskiej do pobrania w całości na dole strony.
Więcej o programie Kongresu Polskiego-Czeskiego Forum Rozwoju Transportu&nbsp;<link http://cati.org.pl/tik/polsko-czeskie-forum-rozwoju-transportu-informac… _blank>TUTAJ</link>.