Już 28 marca Centrum Ekonomii Cyrkularnej oraz Etyki Stosowanej na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego kolejny raz organizuje warsztaty dla młodzieży licealnej nt. „Inteligencja emocjonalna kluczem do zarządzania emocjami” oraz „Social Media: Niewidzialna ręka decyzji – jak media społecznościowe wpływają na nasze wybory od koszyka po urnę wyborczą?”.
Warsztaty są realizowane w ramach projektu „Kompendium wiedzy o ekonomii i zarządzaniu”. dofinansowanego ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” (POPUL/SN/0256/2023/01).
Plan warsztatów
IV LO im. Adama Mickiewicza
10:00 - Warsztat „Inteligencja emocjonalna kluczem do zarządzania emocjami”, dr Martin Dahl, s. 130
11:00 - Warsztat „Social Media: Niewidzialna ręka decyzji – jak media społecznościowe wpływają na nasze wybory od koszyka po urnę wyborczą?”, mgr Tomasz Idzikowski, s. 58
12:00 - lunch, stołówka w sektorze F
12:30 - zwiedzanie uczelni, Biuro Rekrutacji (pok. 39, sektor E na parterze, vis a vis auli 58)
XXI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Warszawie
10:00 - Warsztat „Social Media: Niewidzialna ręka decyzji – jak media społecznościowe wpływają na nasze wybory od koszyka po urnę wyborczą?”, mgr Tomasz Idzikowski, s. 58
11:00 - zwiedzanie uczelni
11:30 - lunch, stołówka w sektorze F
12:00 - Warsztat „Inteligencja emocjonalna kluczem do zarządzania emocjami”, dr Martin Dahl, s. 130
O czym będziemy mówić podczas warsztatów?
Mgr Tomasz Idzikowski, Social Media: Niewidzialna ręka decyzji – jak media społecznościowe wpływają na nasze wybory od koszyka po urnę wyborczą?
Media społecznościowe stały się integralną częścią naszego życia, wpływając na to, co kupujemy, co myślimy i jakie decyzje podejmujemy. Od sugestii zakupowych na platformach e-commerce, przez trendy kreowane na Instagramie czy TikToku, aż po wpływ na opinie polityczne i wybory prezydenckie.
Celem warsztatów jest zrozumienie mechanizmów, które stoją za tym wpływem, oraz nauka, jak świadomie korzystać z mediów społecznościowych, by podejmować bardziej przemyślane decyzje. Wspólnie przyjrzymy się kluczowym technikom stosowanym przez algorytmy i marketerów, takim jak personalizacja treści, mikrotargetowanie reklam czy kreowanie trendów. Porozmawiamy także o zjawisku bańki informacyjnej oraz fake newsach i ich wpływie na nasze poglądy oraz preferencje polityczne.
Dr Martin Dahl, Inteligencja emocjonalna kluczem do zarządzania emocjami
Warsztaty z Inteligencji Emocjonalnej to interaktywne spotkanie, podczas którego będzie można poznać kluczowe umiejętności rozpoznawania, rozumienia i zarządzania własnymi emocjami oraz budowania zdrowych relacji z innymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie ze stresem, skutecznie komunikować swoje potrzeby oraz rozwijać empatię i samoświadomość. Program warsztatów został zaprojektowany tak, aby w przystępny i angażujący sposób pokazać, jak inteligencja emocjonalna może wspierać sukces osobisty i edukacyjny.