<em>„W komunikacji o zdrowiu ważne jest zrozumienie, co komunikacja może zrobić, a czego nie. Dlatego współczesne skuteczne kampanie w tym zakresie powinny wpisywać się w szersze celowane rozwiązania, w ekosystem zaplanowanych działań jako kompletne interwencje behawioralne” </em>- mówi w trzecim podcaście cyklu „Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać” Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer w Ogilvy Polska oraz wykładowca studiów podyplomowych Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób.
<strong>Już teraz zapraszamy do obejrzenia ostatniego w tej serii podcastu: </strong><strong></strong>
<ul><li><span>4 października - „DNA nowoczesnej promocji zdrowia” z udziałem <strong><span>dr Grzegorza Szczuki, dyrektora Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych</span></strong>, jednego z twórców sukcesu Miasta Gdańsk w skutecznej promocji zdrowia.</span><span></span></li></ul>
Podcasty są dostępne na LinkedIn, Facebooku oraz YouTube. Zapraszamy!
***
<strong>„Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać”</strong> to cykl podcastów dedykowanych nowoczesnej profilaktyce chorób i promocji zdrowia, czyli dwóm bohaterkom nowatorskiego kierunku studiów podyplomowych Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, którego partnerem merytorycznym jest <strong>PZU Zdrowie</strong>. Kierownikiem studiów i gospodynią podcastów jest Marta Pawłowska.
Rekrutacja na studia podyplomowe Zarządzanie promocją zdrowia i profilaktyką chorób trwa do 30 września. Więcej informacji znajdziesz <link 4278><strong>TUTAJ</strong></link>. Aplikuj już dziś!
Co oznacza strategiczne planowanie w komunikacji o zdrowiu? Jak dobierać mechanizmy i narzędzia by nasze kampanie były skuteczne? Czy można przy małym budżecie zrealizować projekt, który odbije się szerokim echem i skłoni do zmiany zachowania? Uczelnia Łazarskiego i PZU Zdrowie zapraszają do wysłuchania trzeciej rozmowy w ramach cyklu podcastów „Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać”.