Celem corocznie aktualizowanego<strong> </strong>projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.
Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach.
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, które realizuje m.in. studia <link 1616>E-marketing w praktyce</link>, również znajduje się na Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska – szukajcie nas w kategorii Uczelnie wyższe.
Mapę Podmiotów Internetowych IAB znaleźć można <link https://www.iab.org.pl/aktualnosci/mapa-podmiotow-internetowych-iab-pol…;.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował Mapę Podmiotów Internetowych 2020/2021. Jest to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.