<p class="text-justify">Pracujesz w branży mody i chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć teksty modowe, które przyciągają klientów? A może chcesz nauczyć się pisać efektywne informacje prasowe i budować komunikację modową w social mediach? Zapraszamy na praktyczne warsztaty udoskonalające komunikację ze współczesnym konsumentem. Szkolenie odbędzie się w dniach 1-2 lutego 2020 r.</p>
<p class="text-justify">Warsztat poprowadzą <strong>Anna Jurgaś</strong> (przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping), a także <strong>Adrian Szlaga</strong> (Social Media Manager w Showroom.pl) oraz <strong>Joanna Weremijewicz</strong> (Head of Content w Showroom.pl).</p>
Szkolenie może zainteresować:
<ul><li>osoby pracujących w PR lub marketingu firm modowych,</li><li>osoby, które mają lub zamierzają mieć własną firmę w branży mody,</li><li>studentów PR i marketingu,</li><li>studentów dziennikarstwa i pracujących dziennikarzy, którzy chcieliby specjalizować się w dziennikarstwie modowym.</li></ul>
Więcej informacji oraz możliwość aplikacji znajduje się <link 3404>TUTAJ</link>.
<h4> </h4>
Szkolenie: Storytelling modowy, czyli jak stworzyć dobrą modową historię
