<p class="text-justify">Szkolenie pt. Architektura marki modowej 360, ma na celu naukę budowania marki modowej – od pomysłu, przez strategię do marketingu i promocji – omówione zostaną wszystkie aspekty tworzenia brandu modowego od podstaw.</p>
<p class="text-justify">Spotkanie może zainteresować osoby, które mają lub zamierzają stworzyć własną firmę modową, a także tych którzy w takich firmach pracują. To również ciekawa propozycja dla studentów PR i marketingu, projektowania ubioru czy biznesu modowego.</p>
<p class="text-justify">Szkolenie odbędzie się w dniach 12 i 13 października (w godzinach 9.30-17.30). Poprowadzą je <strong>Anna Jurgaś</strong>, która pracowała m.in. jako redaktor naczelna magazynu Glamour oraz <strong>Diana Okular</strong>, od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą.</p>
Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie <link 3420>TUTAJ</link>.
Podczas szkolenia będzie można dowiedzieć się, jak wykreować produkt, który pokocha klient i zapanować swój biznes tak, aby się opłacał.