<p class="text-justify">Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jego celem jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego.<strong> </strong>W tym roku konkurs został otwarty także dla autorów prac studiów podyplomowych.<strong> </strong>Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 lipca 2019 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.</p>
<p class="text-justify">Nagrodą dla autora najlepszej pracy podyplomowej z marketingu internetowego jest m.in. udział w Akademii DIMAQ wraz podejściem do egzaminu DIMAQ. Akademia to czterodniowe, kompleksowe szkolenie z digital marketingu przygotowujące do zdobycia certyfikatu DIMAQ.</p>
Harmonogram konkursu:
<ul><li>do 31.07.2019 – zgłaszanie prac</li><li>01.08.2019 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)</li><li>16.09.2019 – 03.10.20189– II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu</li><li>03.10.2019 – ogłoszenie wyników</li></ul>
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie <link https://dimaquni.com/>dimaquni.com</link>
<p class="text-justify">Z<span class="MsoHyperlink">wiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest partnerem studiów podyplomowych <link 1616>E-marketing w praktyce</link> realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, na których kolejną edycję trwa właśnie rekrutacja. Przypominamy, że przy zapisie na studia do 30 czerwca 2019 r. przysługuje 10% zniżki w czesnym.</span><span class="MsoHyperlink"></span><strong></strong> </p>
Konkurs DIMAQ UNI otwarty także dla autorów prac podyplomowych z marketingu internetowego
