<p class="text-justify">SEMCAMP to cykliczna konferencja specjalistów branży SEM. Celem spotkań jest zarówno szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, jak również integracja osób zajmujących się tą formą marketingu internetowego.<br /><br />Tematy poruszane na spotkaniach to przede wszystkim: seo i pozycjonowanie; marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek; analityka internetowa i mierzenie rezultatów kampanii reklamowych; reklama wideo; rynek mobile i reklama mobilna.<br /><br />Najbliższe spotkanie będzie już XXIII edycją SEMCAMPU, a uczestnicy będą mogli m.in. wysłuchać prezentacji takich jak: </p>
<ul><li>„Automatyzacja w tworzeniu kampanii Google Shopping i Display Product Ads z dynamicznym remarketingiem”,</li><li>„Odkrywanie marek w świecie mobile. O skutecznej reklamie na Facebooku”,</li><li>„Autobidding w AdWords – wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby robić efektywne kampanie”, </li><li>„Automatyzacja oparta o dane – DoubleClick Search”,</li><li>„Integracja danych – Pierwszy krok to prawdziwego marketingu opartego na danych (data-driven marketing)”, </li><li>„Venturing beyond last click with Google!”. </li></ul>
<p class="text-justify">Pełny program spotkania dostępny jest na <link http://www.semcamp.com.pl/>stronie wydarzenia</link>.<br /><br />Wydarzenie odbędzie się na Uczelni Łazarskiego, a Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego jest Partnerem spotkania.</p>
<p class="text-justify"><strong>Opłata za uczestnictwo jest w całości przekazywana na wskazaną przez organizatorów fundację. </strong></p>
Więcej informacji znajduje się<link http://www.semcamp.com.pl/program/> TUTAJ</link>.
Zapraszamy na SEMCAMP
