<p>Uczelnia Łazarskiego zajęła 3. miejsce w konkursie Genius Universitatis 2015 na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni w roku akademickim 2014/2015. Konkurs zorganizowała Fundacja Edukacyjna Perspektywy.</p><p>Gala rozdania nagród odbyła się 27 lutego 2015 podczas XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2015 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.</p><p>Uczelnia Łazarskiego otrzymała nagrodę za kampanię " 21 REASONS WHY YOU SHOULD STUDY AT THE LAZARSKI UNIVERISTY".</p><p>"Dobry pomysł z 21 powodami by studiować w Łazarskim, serwis zachęca do wejścia dalej. Przyjazne dla studenckiego oka." - mówi jedna z jurorek konkursu, Katarzyna Dragović.</p><p>Kampania skierowana jest do zagranicznych kandydatów na studia. Można ją zobaczyć na anglojęzycznej <a href="http://recruitment.lazarski.pl/21reasons/" target="_blank">stronie naszej uczelni</a>.</p><p>Nad przebiegiem konkursu czuwali znakomici specjaliści w dziedzinie marketingu i nowych mediów:</p><ul><li>Katarzyna Dragović - praktyk i juror ceniony w największych światowych sieciowych agencjach reklamowych, założycielka <a href="http://szkolamistrzowreklamy.pl/" target="_blank">Szkoły Mistrzów Reklamy</a>,</li><li>prof. Jan Garlicki - dyrektor generalny <a href="http://www.indicator.pl/" target="_blank">Centrum Badań Marketingowych INDICATOR</a>,</li><li>Natalia Hatalska - jedna z najbardziej rozpoznawanych osób w blogosferze i branży medialno-reklamowej, członek Rady Marek w konkursie <a href="http://superbrands.pl/" target="_blank">Superbrands</a>,</li><li>Jacek Szlak - naczelny redaktor <a href="http://www.marketing-news.pl/" target="_blank">"Marketingu przy Kawie"</a>, partner Konkursu Genius Universitatis,</li><li>Przemysław Siwiński - popularyzator technologii mobilnych, autor pierwszego internetowego portalu dla maturzystów <a href="http://www.perspektywy.pl/portal/" target="_blank">Perspektywy.pl</a> i pierwszej aplikacji mobilnej dla kandydatów na studia,</li><li>Paweł Tkaczyk - ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media pomagający firmom w tworzeniu silnych marek, autor książek "Zakamarki marki" i "Grywalizacja".</li></ul><p>Ich ocenie podlegało 119 prac z 42 uczelni.</p><p>Więcej informacji o konkursie i jego laureatach na portalu <a href="http://www.perspektywy.pl/genius" target="_blank">Perspektywy.pl</a></p>
Uczelnia Łazarskiego zajęła 3. miejsce w konkursie Genius Universitatis 2015 organizowanym przez Fundację Edukacyjną Perspektywy. Gratulujemy całemu Działowi Marketingu i Rekrutacji!