<p>Katarzyna Czuchaj-Łagód jest współzałożycielem i Dyrektorem Zarządzającym agencji badawczej <a href="http://mobileinstitute.eu/" target="_blank">Mobile Institute</a> specjalizującej się w badaniach rynku wykorzystujących nowoczesne technologie mobilne i nowatorskie podejście do konsumentów (przyjazny UX, zastosowanie grywalizacji, elementy CSR, charity, aktywizacja prosumentów "brand heroes"). Długoletni Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (grupa European Directories).</p><p>Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia i Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne oraz specjalizacji "Narzędzia ilościowe w badaniach marketingowych" i "Koniunktura gospodarcza". Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie psychologii konsumenta. Certyfikowany marketer. Posiada dyplom Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing. </p><p>Specjalizuje się w badaniach trendów konsumenckich, m.in. w zakresie m-commerce, wpływu mediów społecznościowych na biznes, charakterystyki nowego pokolenia konsumentów Millennials, wpływu blogosfery na internautów i zwyczajów zakupowych nowoczesnych konsumentów.</p><p>Jest autorem i współautorem kilku dużych publikacji badawczych, takich jak: "mShopper", `OMG! Jak mówić do polskich milenalsów", "B(V)log Power", "Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach". Współpracuje też ściśle w zakresie badań z Izbą Gospodarki Elektronicznej. W ramach obecnej działalności wdraża unikalny na polskim rynku system monitoringu opinii klientów i konsumentów w trybie omnichannel.</p>
Katarzyna Czuchaj-Łagód od października 2015 r. będzie prowadziła zajęcia na studiach podyplomowych E-commerce Uczelni Łazarskiego. Przekaże studentom praktyczną wiedzę z zakresu sprawdzonych rozwiązań mobilnych w e-commerce.