<p>Managing Director i Partner w <a href="http://www.bluerank.pl/">Bluerank</a> - agencji dostarczającej usługi marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz Digital Analytics.</p><p>Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej. Doradza najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank jest odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytics.</p><p>Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą.</p><p>Prywatnie - tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.</p><p>Zobacz także sylwetki innych wykładowców studiów podyplomowych E-commerce Uczelni Łazarskiego <a href="http://www.lazarski.pl/pl/aktualnosci/zbigniew-nowicki-wykladowca-uczel…;. Rekrutacja na studia podyplomowe trwa do 15 października. Możesz jeszcze dołączyć do grupy. Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Sylwią Chojnacką, tel.: 22 54 35 322, e-mail: <a href="mailto:ckp@lazarski.edu.pl">ckp@lazarski.edu.pl</a>. </p>
Od października 2015 r. będzie prowadził zajęcia z zakresu analityki w e-commerce na studiach podyplomowych E-commerce Uczelni Łazarskiego.