<p>Będziecie mieli okazję zapoznać się z przykładami dobrych i złych briefów kreatywnych, poznać takie pojęcia jak Drabina Korzyści, Look&Style oraz nauczycie się formułować cele kampanii.</p><p>Po konferencji odbędą się warsztaty (ilość miejsc limitowana), na których będziecie mieli okazję w praktyce zmierzyć się z pracą nad briefem kreatywnym.</p><p>Konferencja odbędzie się w samym centrum Warszawy w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (III piętro)</p><p>Data: 28 października (środa) godzina: 16:00.</p><p> </p><p>Wstęp bezpłatny, obowiązują zapisy. Informacje i rejestracja:</p><p> <a href="http://www.tolerategenius.pl/">www.TolerateGenius.pl</a></p>
Podczas konferencji opowiemy Wam o jednym z najważniejszych etapów tworzenia reklam, a mianowicie o rozmowie z działem kreacji. Wyjaśnimy jak ważny jest precyzyjny brief kreatywny, co powinno się w nim zawierać, aby tworzone kampanie były nie tylko kreatywne, ale realizowały cele biznesowe marek.