<p>Przed Tobą całodzienny showcase, podczas którego 16 duetów agencja-klientzaprezentuje najciekawsze polskie kampanie internetowe.</p><p>Czas i miejsce: 19 listopada 2015 w Palladium w Warszawie, godz. 9:00-16:20</p><p>MIXX Conference to konferencja prezentująca najefektywniejsze i najlepsze digitalowe kampanie ostatnich 12 miesięcy. 16 duetów agencja-klient przedstawi case studies kampanii, które wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia digital marketingu, takie jak Snapchat, Instagram, technologię DoubleClick, Hyperlapse, geotargetowanie czy pozyskiwanie leadów.<br />Duety, które wystąpia podczas MIXX Conference, tworzą liderzy marketingu (m. in. Coca-Cola Polska, Novartis, PKO BP, Orange Polska, Nestle, Johnson & Johnson) oraz najlepsi twórcy digitalowych kampanii (SMG Next, GoldenSubmarine, MediaCom, GlossyMedia, Starcom MediaVest Group, Mint Media, Freshmail, VML Poland, K2, Bluerank, Liquid/MEC, Primus GroupM, They.pl). Uczestnictwo w prelekcjach jest zatem okazją do poznania najefektywniejszych rozwiązań od najlepszych praktyków polskiej branży digitalowej.</p><p>Pełen program konferencji znajduje się <a href="https://www.mixx-awards.pl/mixx-conference">TUTAJ</a>.</p><p>Skorzystaj z atrakcyjnej ceny biletu. Twoja inwestycja to jedyne 122 zł. brutto. Aby kupić bilet, prosimy skontaktować się z Honoratą Stępień-Dąbrowską: h.stepien@iab.org.pl</p><p>Organizatorem wydarzenia jest <a href="http://iab.org.pl/">IAB Polska</a> - partner strategiczny Uczelni Łazarskiego. </p><p>Polecamy!</p><p> </p>
Dla wszystkich studentów Uczelni Łazarskiego, cena biletu na MIXX Conference została obniżona aż o 65% - wejściówka kosztuje tylko 99 zł (122 zł brutto)! Na konferencji dowiesz się, jak agencje pracują z klientami, jakie napotykają trudności i jak wspólna praca prowadzi do sukcesu.