<p>Temat wykładu: Marketing in the Global Economy. The Good, the Bad and the Ugly</p><p>Kiedy : wtorek 5 kwietnia godzina 11:15</p><p>Gdzie: Uczelnia Łazarskiego, aula 130</p><p>Wykład poświęcony będzie roli Wall Street w wytyczaniu kierunków rozwoju gospodarki globalnej.</p><p>Prowadzący poszuka odpowiedzi między innymi na następujące pytania:</p><p>-jak firmy międzynarodowe zaadaptowały programy marketingowe do gospodarki globalnej?</p><p>-kogo w ogóle obchodzi, że ludzie głodują?</p><p>-dlaczego globalizacja ma coraz szpetniejsze oblicze?</p><p>-czy firmy międzynarodowe są w stanie cię przekonać, że ocieplenie to farsa?</p><p>-czy globalna wioska jest mitem?</p><p>-czy jest dla Ciebie miejsce w nowej gospodarce globalnej?</p><p>-czy jesteś tak zglobalizowany jak świat?</p><p>-im więcej cię uczą, tym mniej wiesz!</p><p>-co stało się z ubogimi ludźmi podczas globalizacji?</p><p>Thomas M. Gresk - absolwent MBA Uniwersytetu Wisconsin, ponad 30 lat pracował dla międzynarodowych korporacji takich jak: Philip Morris, Leo Burnett Advertising, Holsten Breweries and Geddes Capital Management. Jako dyrektor zarządzający w agencji Leo Burnett Polska był odpowiedzialny między innymi za tworzenie kampanii strategicznych i reklamowych dla Ministerstwa Finansów, Procter & Gamble, Elbrewery S.A.,Fiat Auto Poland. Specjalizuje się w planowaniu i rozwoju strategicznym nowych produktów i marek.</p><p>Wykład odbędzie się w języku angielskim.</p><p>Zapraszamy! Wstęp wolny!</p><p> </p>
Studium Języków Obcych Uczelni Łazarskiego zaprasza we wtorek 5 kwietnia na wykład otwarty charyzmatycznego Thomasa M. Greska - absolwenta MBA Uniwersytetu Wisconsin. Nie może cię zabraknąć!